Iranian Agriculture News Agency

همزمان با دهه مبارک فجر:

۹۴ طرح عمرانی تولیدی کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

رییس سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت :همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۹۴ طرح عمرانی – تولیدی کشاورزی در استان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

۹۴ طرح عمرانی تولیدی کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، عطاالله ابراهیمی ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح طرح های بخش کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح‌ها شامل ۲۴ طرح  آب و خاک ،۳۶طرح تولیدات باغی و گلخانه ای،۶طرح تولیدات دامی، دو طرح شیلات و آبزیان و۸طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی، برای بهره‌برداری از این طرح ها این طرح‌ها بیش از ۹۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: با بهره‌‌برداری از طرح‌های یاد شده ضمن بهره‌مندی 2هزار و ۸۶۸ خانوار روستایی از خدمات زیر بنایی زمینه اشتغال یک هزار و ۳۴۸ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم در استان فراهم می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به کنگ زنی ۱۸ طرح عمرانی و کشاورزی در چهارمحال و بختیاری گفت: ۷ طرح در بخش کشاورزی و ۱۱ طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اعتبار بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید