Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

افتتاح غرفه های روستا بازار در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل تعاون روستاییاستان چهارمحال و بختیاری با تبریک ایام مبارک دهه فجر از افتتاح چندین غرفه روستا بازار در سطح استان خبر داد و گفت: در ایام الله دهه فجر این غرفه‌ها به بهره‌برداری خواهند رسید.

افتتاح غرفه های روستا بازار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، جلسه کارگروه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر استان با حضور مدیریت سازمان، حجت الاسلام والمسلمین صیدالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، حسینی رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان و روسای  ادارات ستادی و شهرستان در سالن جلسات سازمان تشکیل شد.

در این جلسه افشین حیدری مدیر تعاون روستایی استان با تبریک ایام مبارک دهه فجر از افتتاح چندین غرفه روستا بازار در سطح استان خبر داد و گفت: در ایام الله دهه فجر این غرف افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی، از روسای ادارات شهرستان خواست تا فعالیت‌های شاخص خودشان را، در این ایام به صورت مستند برای این مدیریت ارسال کنند.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دهه فجر را یکی از ایام الله مهم معرفی کرد واستواری نظام جمهوری اسلامی را ثمره وحدت وهمدلی مردم و پیروی از ولایت فقیه دانست.

همچنین حاج آقا صیدالی با تاکید بر حضور موثر در صحنه های انقلابی و با توجه به شرایط کنونی ویروس کوید 19 حضور مردم با بصیرت را به شیوه‌های دیگر در این صحنه مغتنم دانست و اظهار کرد با هر روش ممکن میبایست  این روز مهم را گرامی داشت.

سپس حجت الاسلام والمسلمین  حسینی رئیس اداره عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان با اهمیت بیانات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص اعتقاد به تعاونی‌ها خاطرنشان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی تعاونی‌ها می‌توانند نقش بسزایی در چرخه اقتصاد دارد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید