Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه شورای اطلاع رسانی و کمیته روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری

نخستین جلسه کمیته روستایی و عشایری و شورای اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی با محوریت برنامه ریزی و تبیین فعالیت ها و دستاوردهای 42 ساله انقلاب اسلامی برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای اطلاع رسانی و کمیته روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، نخستین جلسه کمیته روستایی و عشایری و شورای اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی با محوریت برنامه ریزی و تبیین فعالیت ها و دستاوردهای 42 ساله انقلاب اسلامی با حضور دکتر عطاءالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ،معاونین سازمان ، مدیران ادارت تابعه ،مدیران ستادی سازمان در سالن جلسات شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این جلسه بااشاره به تببین دستاوردهای بخش کشاورزی در انقلاب اسلامی اظهار داشت :دهه فجر، جشن پیروزی انقلاب است و باید برنامه‌های این ایام امیدبخش و بانشاط برگزار شود و جدیت بیشتر در طراحی و اجرای برنامه‌های دهه فجر،بازگویی دستاورد‌های مهم بخش کشاورزی را در این ایام خواستار شد.

ابراهیمی افزود :دستاوردها و موفقیت های انقلاب اسلامی مرهون افکار و اندیشه‌های بلند حضرت امام خمینی و هدایت‌های مقام معظم رهبری است و رسالت ما نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب سنگین است.

وی تاکید کرد : جهادکشاورزی فعالیت های گسترده ای دارد و باید از همه شیوه ها و روش های مناسب برای ارائه عملکرد و دستاوردهای بخش کشاورزی بهره برد.

وی تصریح کرد : علیرغم مشکلات بسیاری در کشور در سالهای نخست انقلاب و تحریم های اقتصادی در این میان بخش کشاورزی در چهار دهه انقلاب به عنوان یکی از راهبردی ترین بخش ها توسعه مطلوبی را تجربه کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی به بهره گیری از فضای رسانه ای و مجازی اشاره کرد و گفت :امروزه با گسترش علم و صنعتی‌شدن زندگی،مردم به شیوه‌های جدید ارتباطات و تعامل رو آورده‌اند با توجه به نقش و تاثیر فضای مجازی با بهره گیری درست از این حوزه می توانیم گفتمان توسعه و فرهنگ کشاورزی نوین را تقویت کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید