Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد خبر داد:

صدور مجوز احداث 4 گلخانه در شهرکرد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد از صدور 4 مجوز احداث گلخانه در این شهرستان در سطح 5.34 هکتار خبرداد.

صدور مجوز احداث 4 گلخانه در شهرکرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، جلسه توجیهی احداث مجتمع گلخانه‌ای شهر کیان، با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، مدیر عامل شرکت شهرکهای کشاورزی استان، کارشناسان اداره تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد و سردانگ‌های اراضی شهر کیان در محل مسجد علی بن ابیطالب این شهر برگزار شد.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد گفت: این جلسه به دنبال درخواست 6 نفر از سردانگ‌های شهر کیان جهت بررسی امکان احداث گلخانه در 120 هکتار از اراضی این شهر برگزار شد.

فرهاد رفیعی افزود: در شهرستان شهرکرد تا کنون 16 درخواست مبنی بر احداث مجتمع گلخانه‌ای به این مدیریت ارجاع داده شده که در حال حاضر 4 مجوز احداث گلخانه در سطح 34/5 هکتار صادر گردیده است.

وی کشتهای گلخانه‌ای را یکی از اولویت‌های بخش کشاورزی برشمرد و گفت: اشتغال دایم، استفاده بهینه از منابع، افزایش تولید و کیفیت و تولید بر اساس نیاز بازار در زمانهای مختلف از مهمترین مزایای کشتهای گلخانه‌ای است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد خاطر نشان کرد: عمده مشکل کشتهای گلخانه‌ای تأمین سرمایه مورد نیاز است که این مشکل با حمایت دولت از طریق ارائه تسهیلات بانکی رفع می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید