Iranian Agriculture News Agency

ایجاد چهار شهرک کشاورزی در شهرستان کیار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار از ایجاد چهار شهرک کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

ایجاد چهار شهرک کشاورزی در شهرستان کیار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، جلسه هماهنگی طرح های مجتمع های دامداری و گلخانه ای شهرستان کیار با حضور فرماندار، معاون عمرانی فرماندار، مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، بخشداران مرکزی و ناغان ، مدیر دفتر نماینده مجلس، نمایندگان بهره‌برداران به ریاست جهاد کشاورزی و در محل دفتر فرمانداری شهرستان کیار برگزار شد.

سعید داودی نیا گفت : در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر و بیان اهداف شرکت شهرک ها و روند اجرایی حضور این شرکت در طرحها و همچنین انتظارات عمومی بهره برداران متناسب با نیاز آنها به چگونگی شیوه اجرا و مشارکت شرکت شهرک ها در این پروژه ها پرداخته شد و در مورد برخی ابهامات شفاف سازی شد.

وی افزود: حاضرین در این جلسه پس از بیان دیدگاههای خود در جمع بندی مقرر نمودند که ۴ پروژه مهم مجتمع دامداری جغدان درسطح ۴۰ هکتار ، گلخانه گهرو در سطح ۵۰ هکتار ، دامداری های سنگین شلمزار و‌سبک گهرو با حجم ۲۰۰۰ و ۶۰۰۰ راس دام سنگین و سبک جهت اقدامات لازم در قالب شرکت شهرک های کشاورزی با هماهنگی فرمانداری و جهادکشاورزی اقدام شود که مصوبات مربوطه قید و به تایید رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار خاطرنشان کرد : که عمده مجوزات این ۴ پروژه اخذ و در اسرع وقت نواقص و کمبودها برطرف و پرونده تکمیل شده تا پایان دیماه به تفکیک موارد تحویل شرکت شهرک های کشاورزی خواهد شد.

داودی نیا در پایان افزود : شرکت نیز موظف گردید در کوتاه مدت پس از دریافت پرونده ها نسبت به سایر اقدامات لازم در پرونده ها و نهایتا شروع عملیات اجرایی در ایجاد زیر ساخت ها و بستر سازی اقدام کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید