Iranian Agriculture News Agency

جعفریان:

دولت الکترونیک؛ یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دولت الکترونیک یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی به علت کثرت ارباب رجوع به عنوان دستگاهی که ارتباط تنگاتنگی با مردم به ویژه قشر کشاورز دارد، درجهت ارائه خدمات سریع و به موقع به مراجع کنندگان ضرورت دارد تا خدمات دولت الکترونیک در این سازمان توسعه یابد.

دولت الکترونیک؛ یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، سعید جعفریان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان در ششمین نشست کمیته توسعه دولت الکترونیک سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره  به اینکه دولت الکترونیک یک ضرورت اجتناب ناپذیر است اظهار داشت:سازمان جهاد کشاورزی به علت کثرت ارباب رجوع به عنوان دستگاهی که ارتباط تنگاتنگی با مردم به ویژه قشر کشاورز دارد ، درجهت ارائه خدمات سریع و به موقع به مراجع کنندگان ضرورت دارد تا خدمات دولت الکترونیک در این سازمان توسعه یابد.

جعفریان برتسهیل امور و اصلاح فرآیندها در محیط اداری تصریح کرد: بسیاری از خدمات دولتی به مردم از طریق فضای وب و رسانه ای صورت می گیرد و موجب کاهش هزینه ها و ترافیک کاری شده که به دنبال آن فرآیندهای انجام کار نیز بهبود می‌یابد.

وی ادامه داد :برای ارائه هر چه بهتر خدمات از طریق دولت الکترونیک به مردم نیازمند فرهنگ سازی مناسب در این راستا هستیم و باید بسترهای لازم را در این زمینه فراهم کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد :دولت الکترونیک آرزوی دیرینه کشور است که گام‌های خوبی برای آن برداشته شده است، اما هنوز برای دستیابی به اهداف توسعه دولت الکترونیک راه در پیش داریم. باید به جایی برسیم که مردم با کمترین هزینه و بدون هیچ ترددی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید