Iranian Agriculture News Agency

ابراهیمی:

100 درصد اعتبارات تسهیلات مکانیزاسیون چهارمحال و بختیاری جذب شد

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۰۰ درصد اعتبارات تسهیلاتی خط اعتباری شماره هشت ویژه مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان به مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال جذب شد.

100 درصد اعتبارات تسهیلات مکانیزاسیون چهارمحال و بختیاری جذب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، عطاالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این اعتبارت از طریق معرفی متقاضیان به بانک کشاورزی برای تهیه ادوات و تجهیزات کشاورزی به شعب بانک کشاورزی استان به تعداد ۴۱۲ نفر متقاضی پرداخت شده است.

به گفته وی، از این تعداد ۲۸۸ فقره پرونده برای خرید انواع تراکتور، کمباین و تیلر و ۲۲۴ پرونده برای خرید دستگاه، ادوات و تجهیزات کشاورزی پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: منابع خط اعتباری با مدیریت بانک کشاورزی برای تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی به منظور ارتقاء ضریب مکانیزاسیون ادوات کشاورزی و افزایش درجه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شده است.

ابراهیمی افزود: ارتقاء ضریب و درجه مکانیزاسیون بخش کشاورزی علاوه بر کاهش هزینه تولید و اقتصادی کردن کشاورزی باعث افزایش تولید و بهره‌وری کشاورزی، انجام به موقع عملیات کشاورزی و تسریع در مراحل کشاورزی و پایین آمدن هزینه کارگری می‌شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور ارتقای مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز از سوی وزارت جهاد کشاورزی به استان اختصاص داده شد و در حال حاضر درجه مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان ۸۰ است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید