Iranian Agriculture News Agency

کارگروه تامین مسکن کارکنان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه چهارمحال و بختیاری برگزار شد

پیرو امضای تفاهم نامه همکاری برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی جهاد کشاورزی بین وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی برای کارکنان شاغل و بازنشسته و ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی جلسه کارگروه تامین مسکن کارکنان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه در تاریخ 25 آبان 99 برگزار شد.

کارگروه تامین مسکن کارکنان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، کارگروه تامین مسکن مجموعه جهاد کشاورزی با حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان ،معاون توسعه و مدیریت منابع ،مدیران ادارات تابعه و معاونین در سالن جلسات شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

عطالله ابراهیمی رییس سازمان جهاد کشاورزی در این جلسه به تسریع در شناسایی و مکان یابی زمین مورد نیاز جهت ساخت مسکن کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت :مسکن دغدغه مهم کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی است و  کمیته شناسایی  و مکان یابی جهت اختصاص زمین برای ساخت مسکن در مرکز استان و شهرستان تشکیل شود.

ابراهیمی افزود :اطلاع  رسانی گسترده در این خصوص صورت گیرد و جهاد کشاورزی و ادارات تابعه در تسریع در ثبت اطلاعات افراد واجد شرایط اقدام کنند.

شایان ذکر است، پیرو ابلاغ معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام سایر متقاضیان مسکن شامل کلیه همکاران بازنشسته،مستمری بگیر، قراردادی، حجمی،شرکتی و فرزندان شاغلین با مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه و کانون بازنشستگان جهاد کشاورزی صورت خواهدپذیرفت و پس از ثبت اطلاعات و تایید  مراحل بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید