Iranian Agriculture News Agency

درپی شیوع کرونا:

آموزش مجازی پل ارتباطی بهره‌برداران وکارشناسان کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد گفت: آموزشهای مجازی یکی از شیوه‌های مؤثر آموزش کشاورزان در شرایط کروناست که این نوع آموزش ها در شرایط شیوع ویروس کرونا، در حال رواج است.

آموزش مجازی پل ارتباطی بهره‌برداران وکارشناسان کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد فعالیتهای آموزشی- ترویجی را یکی از اولویتهای بخش کشاورزی برشمرد و گفت: بیماری کرونا، مانع ادامه آموزشهای بهره‌برداران جویای آموزش نشده است و از ابتدای سال تا کنون اداره آموزش و ترویج این مدیریت با همکاری مراکز تابعه شهرستان اقدام به تهیه مطالب آموزشی و توزیع بیش از 500 حلقه CD آموزشی با موضوعات مورد نیاز بهره‌برداران نموده است.

فرهاد رفیعی افزود: هدف ترویج به عنوان متولی امر آموزش، توانمندسازی و آموزش بهره‌برداران و دستیابی به کشاورزی دانش بنیان در واحدهای تولیدی است.

وی گفت: مهمترین اقدام برای افزایش تولیدات کشاورزی و ارتقای عملکرد، سرعت‌بخشی به فرایند انتقال اطلاعات و افزایش ضریب نفوذ دانش و توانمندسازی بهره‌برداران در بخش کشاورزی می‌باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد در پایان ضمن اشاره به اینکه آموزشهای مجازی مکمل آموزشهای حضوری هستند نه جایگزین آن تصریح کرد در شرایط حال حاضر و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بهترین گزینه برای آموزش می‌باشند که این آموزشها کلیه مخاطبان اعم از بهره‌برداران و زنان روستایی را دربرگرفته و با تهیه فیلم و کلیپ‌های آموزشی، تهیه بروشور و تراکت، نصب اطلاعیه و بنر، توزیع CD، وبینارهای آموزشی و استفاده از تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی محقق می‌شوند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید