Iranian Agriculture News Agency

دانش آموختگان کشاورزی پا به عرصه تولید گذاشتند

فارغ التحصیلان کشاورزی در روستا معموره از توابع شهرستان بروجن توانستند با ایده های خود و اجرای طرح های تولیدی هم برای خود و هم دیگران شغل ایجاد کنند.

دانش آموختگان کشاورزی پا به عرصه تولید گذاشتند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، در تداوم بازدید رئیس سازمان از اجرای طرح نهضت گلخانه ای در استان از طرح گلخانه کشت سبزی و صیفی و گلخانه نهال پایه رویشی گردو در روستای معموره بازدید به عمل آمد.

فارغ التحصیلان کشاورزی در این روستا توانستند با ایده های خود و اجرای طرح های تولیدی هم برای خود و هم دیگران شغل ایجاد کنند.

ناصری یکی از دانش آموختگان رشته کشاورزی در جریان بازدید رئیس سازمان از طرح های گلخانه ای روستای معموره گفت :با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید متناسب با شرایط کنونی و تغییر جهت از کشاورزی سنتی به نوین از طریق اشاعه دانش روز به عرصه‌های کشاورزی در سطح روستا‌ها و شهرها می توان مسیر اشتغال و تولید  را هموار ساخت.

ناصری افزود :در کشاورزی صنعتی امکان افزایش بهره وری ، مدیریت مصرف آب و صادرات بیشتر محصولات ، همچنین تولید محصول بیشتر فراهم می‌شود.

وی گفت : فارغ التحصیلان کشاورزی باید این تفکر را کنار گذاشته و به فکر کار در بخش خصوصی باشند، چراکه استان ظرفیت‌های زیادی در حوزه کشاورزی دارد و از نظر شرایط اقلیمی و برخورداری از منابع آب، خاک و... جزو استان های خوب کشور است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید