Iranian Agriculture News Agency

اعطای تسهیلات ویژه به صادرکنندگان بادام

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:تسهیلات خوبی برای صادرکنندگان در گمرک استان باید ایجاد کرد تا هم شاهد رونق گمرک استان باشیم و هم صادرکنندگان بتوانند به راحتی کالاهای خود را از مبدا صادر کنند.

اعطای تسهیلات ویژه به صادرکنندگان بادام

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در نیمه نخست امسال صادرات تعدادی از واحدهای تولیدی استان متوقف شد که این موضوع نیازمند بررسی و ریشه‌یابی همه‌جانبه است.

الله‌کرم نصیری روز چهارشنبه در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی این استان افزود: تسهیلات خوبی برای صادرکنندگان در گمرک استان باید ایجاد کرد تا هم شاهد رونق گمرک استان باشیم و هم صادرکنندگان بتوانند به راحتی کالاهای خود را از مبدا صادر کنند.

وی ادامه داد: این تسهیلات برای صادرات بادام مامایی از اهمیت دوچندانی برخوردار است چرا که ما بخش قابل توجهی از صادرات بادام کشور را به  خود اختصاص داده‌ایم و چنانچه این محصول از گمرک استان صادر شود ارزآوری قابل توجهی برای استان به دنبال خواهد داشت.

نصیری همچنین بر ضرورت تقویت مبادلات تجاری استان با کشورهای اوراسیا تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های تجاری خوبی در این کشورها وجود دارد اما از سوی صادرکنندگان استان کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید