Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عشایر پشتوانه انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری عشایر را مجموعه ای صادق و پشتوانه و ذخیره ای عظیم برای نظام و انقلاب دانست.

عشایر پشتوانه انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال , بختیاری،نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در مجمع عالی بسیج عشایری استان گفت: خدمت در عرصه نظام جمهوری اسلامی ایران قداست دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام جمهوری اسلامی ایران را حکومت تمدن ساز و نظامی تمدن ساز دانست و تاکید کرد: خدمات و کارهای ما الگویی برای این تمدن سازی است.

وی با بیان اینکه باید به خدمتمان نگاه  معنوی داشته باشیم تصریح کرد: اگر یک نگاه معنوی و بهشت آفرین به کارهایمان داشته باشیم به تقرب به محضر پروردگار می رسیم و موجب شاد شدن حضرت بقیه الله الاعظم می شویم.

وی عشایر را مجموعه ای صادق و پشتوانه و ذخیره ای عظیم برای نظام و انقلاب دانست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان نیز در جمع عشایر شرکت کننده در مجمع عالی بسیج عشایری استان گفت: ناحیه عشایری با همکاری مجمع خیرین عشایر استان در بحث جمع آوری کمک های مومنانه و بررسی میدانی مشکلات مردم عشایر به خوبی درخشیدند.

سردار اکبری تاکید کرد: باید برای اینکه عشایر عزیز در رفاه بیشتری باشند بکوشیم و به خدمت رسانی در این خصوص اهتمام داشته باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید