Iranian Agriculture News Agency

مسئولیت در منابع طبیعی اجری معنوی دارد

محمدرضا همتی مدیرکل حوزه ریاست، بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: مسئولیت در منابع طبیعی اجری معنوی دارد و باید افراد با صداقت، درجه ای از ایثار و از خودگذشتگی را به منصه ظهور گذارند.

مسئولیت در منابع طبیعی اجری معنوی دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا همتی مدیرکل حوزه ریاست، بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: مسئولیت در منابع طبیعی اجری معنوی دارد و باید افراد با صداقت، درجه ای از ایثار و از خودگذشتگی را به منصه ظهور گذارند.

وی افزود: طی بررسی های انجام شده از نظر عملکرد و کارکردهای منابع طبیعی، چهارمحال و بختیاری جزو استان های برتر در کشور مطرح است که تلاش تمام همکاران در سطح استان و شهرستان ها قابل تقدیر است.

همتی اضافه کرد: باید با همدلی، مساعدت، برادری و مودت  بارسنگین حفاظت از انفال و مراقبت و حفاظت از منابع خدادادی به سر منزل مقصود رسد.

عبدالرضا بازدار معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز در این نشست اظهار کرد: استفاده از ظرفیت ها، تجربه، تخصص و توانمندی های جدید در پیشبرد اهداف سازمان بسیار مؤثر است.

وی افزود: افرادی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت می پذیرند باید مدیریتی چند وجهی و چند جانبه داشته باشند و در همه مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و به ویژه تکریم ارباب رجوع با برنامه و هدفمند عمل کنند.

بازدار اضافه کرد: استفاده از ظرفیت ها و بهره گیری از امکانات می تواند در تحقق اهداف سازمانی کمک کننده باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 86 درصد مساحت چهارمحال و بختیاری را عرصه های منابع طبیعی تشکیل می دهد تصریح کرد: باید زارعین، کشاورزان و بهره برداران  واقعی منابع طبیعی شناسایی و از سودجویان متمایز شوند.

بازدار در پایان، عملکرد اداره کل منابع طبیعی و ّآبخیزداری چهارمحال و بختیاری طی سنوات گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امید است با مدیریت جدید، در این مجموعه نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف رفع شود.

گفتنی است؛ در این آیین سید اسماعیل صالحی به عنوان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

همچنین از خدمات ۵ ساله علی محمدی مقدم مدیرکل سابق با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید