Iranian Agriculture News Agency

اختصاص 30 میلیارد ریال برای تکمیل طرح تامین آب دشت اردل

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرحهای دولت در زمینه توسعه زیرساختهای بخش کشاورزی گفت ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌گیری طرح تامین آب دشت اردل اختصاص یافت.

اختصاص 30 میلیارد ریال برای تکمیل طرح تامین آب دشت اردل

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، ذبیح‌الله غریب روز یکشنبه همزمان با نخستین روز از هفته دولت سال‌جاری در حاشیه دیدار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از طرح‌های کشاورزی شهرستان اردل تاکید کرد: این طرح از پروژه‌های تامین آب کشاورزی است، که خوشبختانه به دلیل اهمیت موضوع و ضرورت تامین آب برای کشاورزان جزو طرح‌های مهم استان قرار گرفته است.

وی افزود: این طرح از مهم‌ترین پروژه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و جزو طرح‌های اولویت‌دار چهارمحال و بختیاری است.

غریب تصریح کرد: طرح تامین آب دشت اردل در مدت یک ۱.۵ فعالیت تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی یادآور شد: فضای فیزیکی و ساختمان این طرح به پایان رسیده است و دستگاه تامین آب، آبگیر، کانال انتقال و تجهیزات مکانیکی و الکتریکال آن خریداری شده است.

غریب اظهار داشت: با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح در سفر معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختیاری این طرح به پایان می‌رسد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید