Iranian Agriculture News Agency

خریدتضمینی گندم در چهارمحال و بختیاری از مرز ۳۰ هزار تن گذشت

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از افزایش خرید ۲ برابری گندم از کشاورزان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت:تاکنون حدود ۳۰ هزارتن گندم از کشاورزان چهارمحال و بختیاری خریداری شده است.

خریدتضمینی گندم در چهارمحال و بختیاری از مرز ۳۰ هزار تن گذشت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،حمیدرضا دانش  با بیان اینکه خرید تضمینی گندم تا آخر شهریورماه ادامه دارد، اظهار کرد: تاکنون حدود ۳۰ هزارتن گندم از کشاورزان چهارمحال و بختیاری خریداری شده  و مطالبات گندمکاران تا ۱۲ مردادماه به کشاورزان  پرداخت شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود تا آخر شهریورماه حدود ۴۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود، گفت: خرید تضمینی و توافقی گندم از کشاورزان در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲ برابر افزایش داشته است.

وی ادامه اضافه کرد: سال گذشته مجموعا حدود ۱۷ هزار تن گندم از کشاورزان چهارمحال و بختیاری به صورت تضمینی و توافقی خریداری شد.

دانش خاطرنشان کرد: حدود ۱۷۰۰ تن گندم بذری از کشاورزان برای کشت در سال ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ خریداری و فرآوری شده است و از اواسط شهریورماه در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید