Iranian Agriculture News Agency

آمادگی کامل سپاه حضرت قمر بنی هاشم در جهش تولید بخش کشاورزی و دامپروری

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به تفاهم نامه های بین وزارت جهاد کشاورزی با سپاه و بسیج، ادامه داد: امیدواریم با تلاش و همکاری به یک خودکفایی در محصولات اساسی کشاورزی و دامی برسیم.

آمادگی کامل سپاه حضرت قمر بنی هاشم در جهش تولید بخش کشاورزی و دامپروری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، در راستای هم افزایی، تبادل اطلاعات وحمایت از جهش در واحدهای تولیدی سردار اکبری فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، ذبیح‌الله غریب رئیس سازمان و معاونین برنامه‌ریزی و امور اقتصادی و بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان از مجتمع شیر و گوشت ۵۰۰۰ رأسی زاگرس سامان بازدید کرده و درجلسه ای به بررسی مسائل و مشکلات این واحد تولیدی پرداختند.

سردار علی محمد اکبری گفت: رسالت پاسداری ما و  رسالت سازمان بسیج مستضعفین محدود به زمان و مکان خاص نیست و هرجایی که نیاز به حضور باشد، سپاه و بسیج در میدان حاضر است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: یکی از مهم ترین موضوعات اقتصادی کشور ما بحث کشاورزی بوده که در دولت های مختلف مورد غفلت واقع شده و آنگونه که باید به آن نپرداخته اند.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شرکت شیر و گوشت زاگرس از مجموعه های بسیار تأثیرگذار در کشور است، گفت: این شرکت با تعداد دام و تولیدات بسیار ارزشمندی که دارد در اقتصاد کشور تأثیرگذار است و بنده از همه شما عزیزان در بحث کمک های مؤمنانه و همکاری با گروه های جهادی بسیج تقدیر و تشکر می کنم.  

سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم  تولیدکنندگان را در صف اول مبارزه با تحریم دانست و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام امکانات و توانایی خود آماده کمک به بخش کشاورزی برای خودکفایی در محصولات  و جهش تولید در تمامی زیر بخش های بخش کشاورزی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید