Iranian Agriculture News Agency

مطالبه عمومی مردم استان محقق شد:

تخریب ۹ ویلای غیرمجاز در منطقه بیرگان چهارمحال و بختیاری

ویلاهای غیرمجاز ساخته و تغییر کاربری داده شده پس از صدور رأی قلع و قمع تخریب شد.

تخریب ۹ ویلای غیرمجاز در منطقه بیرگان چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ گفت :این ویلاها به صورت غیرمجاز ساخته و تغییر کاربری داده شده بود که پس از صدور رأی قلع و قمع تخریب شد.

مسلم پرویزی بابادی افزود : هر کسی که بخواهد اراضی کشاورزی را دچار هرگونه تخریب کند، جهاد کشاورزی بر اساس صیانت ذاتی خود با این موضوع برخورد خواهد کرد و امروز با رای دادستان استان، در حال تغییر کاربری ویلاهای غیر مجاز در منطقه بیرگان هستیم.

وی گفت: این ویلاهای غیر مجاز در سال ۱۳۹۲ ساخته شده بود و جهاد کشاورزی استان در بدو کار اقدام به صدور اخطار کرد که توجهی صورت نگرفت و در مراحل بعد رای بر قلع و قمع ویلاها صادر شد.

گفتنی است حکم تخریب این ویلاها در ماه گذشته صادر شده بود و از 11 ویلای غیرمجاز دو مورد تخریب و سایر ویلاها با اعمال فشار به تعویق افتاد که صبح امروز 9 ویلای باقی مانده تخریب شدند.

تخریب این ویلاها یک مطالبه عمومی مردم استان چهارمحال و بختیاری بود که بعد از اعمال فشار برای توقف حکم تخریب، موجی از نارضایتی و نگرانی بین مردم نخبگان ایجاد کرده بود؛ مسؤولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری در برابر نگرانی عمومی به عدم اجرای حکم دستگاه قضا بارها بر عزم جدی خود برای اجرای عدالت وعده داده‌ بودند که این وعده محقق شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید