Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

سالانه ۱۰۰ طرح کشاورزی در حوزه آب به بهره برداری می‌رسد

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سالانه ۱۰۰ طرح کشاورزی در حوزه آب و سامانه های نوین آبیاری این استان به بهره برداری می‌رسد.

سالانه ۱۰۰ طرح کشاورزی  در حوزه آب به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،ذبیح الله غریب رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در بازدید از شرکت تولید لوله پلی اتیلن و اتصالات اظهار داشت: سالانه بیش از ۱۰۰ طرح در حوزه آب و طرح‌های سامانه نوین آبیاری در این استان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: نیاز اولیه طرح‌های سامانه‌های نوین آبیاری تجهیزات آبیاری شامل لوله و اتصالات جهت بهره برداری است و این واحد تولیدی ظرفیت ویژه‌ای برای تحقق اهداف بخش کشاورزی در حوزه آب می‌باشد.

غریب با اشاره به بهره گیری از ظرفیت واحد‌های تولیدی در بخش کشاورزی استان اضافه کرد: با توجه به اتخاذ تصمیم در ستاد اقتصاد مقاومتی استان و تأکید بر استفاده از ظرفیت‌ها و حمایت از واحد‌های تولیدی، این واحد با عقد قرارداد و رقابت با واحد‌های مشابه در استان می‌تواند در پروژ‌های بخش کشاورزی مشارکت داشته باشد.

محمدرضا غلامی مدیرعامل شرکت تولید لوله پلی اتیلن و اتصالات هم گفت: این شرکت در زمینه تولید لوله‌های پلی اتیلن و اتصالات با استفاده از روش الکتروفیوژن در عملیات نصب و اتصال لوله‌ها پلی اتیلن آب و گاز فعالیت می‌کند.

او میزان اشتغال مستقیم این واحد تولیدی را ۸۰ نفر اعلام کرد و افزود: لوله و اتصالات تولیدی این شرکت در صنعت گاز به سراسر کشور ارسال و لوله‌های تولیدی آب هم در مصارف آب و فاضلاب و سامانه‌های نوین آبیاری استفاده می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید