Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه برتر سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در طرح تکریم ارباب رجوع

مشاور رئیس سازمان رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از کسب عنوان بالاترین عملکرد و اقدام مثبت ملاقات های مردمی جهاد کشاورزی استان درتجزیه و تحلیل نحوه عملکرد روسای سازمان ها خبر داد.

کسب رتبه برتر سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در طرح تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،حمیدر ضا حبیبیان دهکردی گفت : سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در برگزاری دیدارهای چهره به چهره در قالب برنامه ارسالی از مجموع 13 برنامه ، 11 برنامه را با موفقیت به انجام رسانده است.

وی ادامه داد: با استناد به ابلاغیه مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ملاقات های مردمی در سه ماهه نخست سال 99، جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر در میان جهاد کشاورزی سایر استانها به لحاظ تعداد جلسات و ملاقات های مردمی شده است.

وی ابراز کرد: از تعداد 206 ملاقات مردمی سازمان جهاد کشاورزی استان در سه ماه نخست سال جاری ، 179 درخواست اقدام مثبت شده و مابقی مشاوره یا در دست اقدام هستند که در نوع خود عملکردی مطلوب محسوب می شود.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد :مطالبات مردم در چند بخش اقدام مثبت، مشاوره و راهنمایی، بایگانی و در دست اقدام مورد بررسی و توجه قرار می گیرد و در این دیدارها سعی می شود خدمت رسانی بیشتری به بهره برداران بخش کشاورزی انجام شود.

وی  با اشاره به اهمیت ارتباطات مردمی در یک سازمان افزود :ارتباط دو سویه چهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح از مهمترین مباحثی است که در دیدار ملاقات های مردمی صورت می گیرد .

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یاد آور شد :در سال 98 تعداد 46 مورد ملاقات مردمی با ریاست سازمان برگزار شد

وی ادامه داد : در این جلسات مشکلات 621 نفر مورد بررسی قرار گرفت که اقدام مثبت در این زمینه 292 مورد ،مشاور وراهنمایی 240 مورد و در دست اقدام 43 مورد صورت گرفت

حبیبیان ضمن تقدیر از  ذبیح  الله غریب رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و معاونین ،مدیران و کارشناسان بخش کشاورزی استان ، خاطر نشان کرد: امید است با تلاش، پیگیری و سعه صدر کارکنان، بتوانیم در راستای احقاق حقوق شهروندی و خدمت گذاری به مردم، شاهد افزایش رضایتمندی مردمی و ایجاد اعتماد و اطمینان بیشتر میان مسئولین و مردم  شویم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید