Iranian Agriculture News Agency

ابلاغ احکام اعضای هیئت تخلفات اداری سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری

مقام عالی وزارت جهادکشاورزی طی احکام جداگانه ای اعضای دوره جدید هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری را منصوب کرد.

ابلاغ احکام اعضای هیئت تخلفات اداری سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،جلسه ای با حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران سازمان به منظور ابلاغ احکام اعضای دوره جدید هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری سازمان جهاد کشاورزی استان در محل دفتر رئیس سازمان برگزار شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در این جلسه افزود: فلسفه وجودی هیئت بدوی، رسیدگی به تخلفات اداری است که از لحاظ قانونی تخلف بحساب می آید.

ذبیح الله غریب گفت : قضاوت در هیئت های بدوی باید واقعی، قانونی و همه جانبه باشد، اگر می خواهیم دستگاهی سالم و عاری از هرگونه تخلف اداری داشته باشیم بایستی ابزارهای کنترل و نظارتی را به نحو احسن به کار گیریم.

وی  با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی برای اعضاء هیئت های بدوی، افزود: تصمیمات هیئت بدوی باید بعنوان عاملی بازدارنده در راستای جلوگیری از وقوع تخلفات اداری اعمال شود.

وی تصریح کرد : امضاء احکام هیئت رسیدگی به تخلفات اداری از طرف وزیر جهاد کشاورزی ، نشانگر اهمیت هیات و وظایف اعضای هیات های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری است.

با حکم کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله زمانی، مهندس سعید جعفریان دهکردی،مهندس دلشاد جهانبخشی، مهندس سید صامت جزایری و مهندس اصغر احمدی برای مدت ۳ سال به عنوان عضو اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید