Iranian Agriculture News Agency

مجوز توزیع گوشت مرغ منجمد در بازار چهارمحال و بختیاری صادر شد

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تعادل قیمت گوشت سفید، مجوز توزیع ۵۰ تن مرغ منجمد از سوی ستاد تنظیم بازار کشور برای این استان صادر شد.

مجوز توزیع گوشت مرغ منجمد در بازار چهارمحال و بختیاری صادر شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، بهروز آل‌مومن  از خرید تضمینی و انجماد حدود ۱۸۲ تن گوشت مرغ، همزمان با شیوع ویروس کرونا و کسادی بازار مصرف خبر داد و اظهار داشت:هم‌اکنون افزون بر ۳۸۵ تن گوشت مرغ منجمد و ۲۱ تن گوشت قرمز  منجمد در ا ستان آماده توزیع است.

وی تصریح کرد: در ماه‌جاری از سوی ستاد تنظیم بازار کشور مجوز توزیع مرغ منجمد در سطح شهرستانهای استان با قیمت هرکیلوگرم ۱۳۵ هزار ریال صادر شده است، که به محض تعیین معرفی عوامل توزیع در فروشگاه‌های دارای شناسنامه از سوی اداره صنعت، معدن و تجارتاستان، توزیع آن انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری  تصریح کرد: روند عرضه مرغ منجمد تا زمان به تعادل رسیدن و تثبیت قیمت مرغ زنده در بازار ادامه دارد و هیچ محدودیتی در عرضه مرغ منجمد از سوی  شرکت خدمات رسان در استان وجود ندارد.

وی، با بیان اینکه برای جلوگیری از افزایش غیرمتعارف قیمت گوشت مرغ و حمایت از  افراد کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه  در تامین مایحتاج زندگی تاکید کرد: توزیع گوشت قرمز و سفید از سوی این اداره متولی با دستور ستاد تنظیم بازار کشور و استان انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید