Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور ایثارگران جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ؛

اعلام برنامه های بزرگداشت سوم خرداد

مدیر امور ایثارگران جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از ویژه برنامه های جهاد کشاورزی استان به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.

اعلام برنامه های بزرگداشت سوم خرداد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری ، جلسه شورای هماهنگی ایثارگران سازمان با ادارات تابعه با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع،اداره امور ایثارگران،مدیر پشتیبانی واداره امور فرهنگی سازمان و مسئولین ایثارگران ادارات تابعه متشکل از سازمان تعاون روستایی استان ،اداره کل امور عشایر و مرکز تحقیقات در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان برگزار شد.

عزت الله قادری رئیس اداره امور ایثارگران سازمان گفت:در این جلسه ضمن ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته توسط ادارات تابعه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال 1398،برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس به صورت متمرکز در محوطه سازمان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

قادری در خصوص اعلام ویژه برنامه سوم خرداد یاداور شد:ویژه برنامه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر از ساعت 7:30 صبح روز سه شنبه مورخ 1399/3/6 با گرفتن تست سلامت به صورت اختیاری از همکاران آغاز و تبیین  فعالیت جهاد استان در عملیات بیت المقدس و تجلیل از همکاران رزمنده و اهدای هدایا به نفرات برگزیده مسابقه ویژه سوم خرداد و گلباران تمثال مبارک شهدای سنگرساز بی سنگر سازمان خبر داد.

قادری تصریح کرد :با توجه به مصوباتی که در این جلسه به تصویب رسید تدابیر لازم در خصوص رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اندیشیده شده است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید