Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک مدیر کل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری باصدور پیامی27 اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات رابه تلاشگران و فعالان این عرصه تبریک و گفت

پیام تبریک مدیر کل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

در متن پیام وی آمده است:

نوع کار روابط‌عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها هستند بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.

روز ارتباطات و روابط عمومی٬ در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه خود تثبیت کنیم.

بر خود فرض می‌دانم ۲۷ اردیبهشت ماه٬ سالروز ارتباطات و روابط عمومی را به شما پیشاهنگان و مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی مخصوصاً کارکنان اداره روابط عمومی و فعالان و رابطین زحمتکش در شهرستان‌ها تبریک و تهنیت عرض نمایم، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.

 

 

.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید