Iranian Agriculture News Agency

دستگیری قاچاقچیان گیاهان دارویی در کوهرنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ گفت: با تلاش ماموران ۱۷۰ کیلو پرموسیر قاچاق از یک دستگاه سواری پژو کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

دستگیری قاچاقچیان گیاهان دارویی در کوهرنگ

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، سرهنگ "علی اکبر سلیمانی" افزود : مامورین کلانتری مرکزی کوهرنگ در حین گشت زنی در منطقه دشت لاله های واژگون، به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با پلاک یکی از استان های مجاور مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی با رعایت اصول ایمنی با شگردهای پلیسی، خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو موفق به کشف ۸ گونی پرموسیر قاچاق به وزن ۱۷۰ کیلو شده و ۲ سرنشین خودرو را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: خودرو و سرنشینان آن به همراه بار مکشوفه به کلانتری ارجاع و پرموسیرهای کشف شده با حضور نماینده اداره منابع طبیعی توزین و در اجرای دستور قضائی تحویل نماینده اداره منابع طبیعی شد.

سرهنگ "سلیمانی" در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند، از مردم خواست: برای جلوگیری از فعالیت افراد سودجو، در صورت شناسائی افرادی که اقدام به قاچاق فراورده های جنگلی و منابع طبیعی می کنند، مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید