Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری

پرداخت خسارت سیل به کشاورزان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری پرداخت خسارت های سیلاب سال گذشته به کشاورزان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

پرداخت خسارت سیل به کشاورزان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری  مرتضی زمانپور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲۱۰ میلیارد ریال برای ۳۳۴ طرح کشاورزی، کانال‌های آب‌رسانی و قنات‌ها در نظر گرفته شده است که بازسازی آن‌ها از بهار سال‌جاری آغاز می‌شود.

وی افزود: برای جبران بخشی از خسارت‌های سیلاب فروردین‌ماه سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال برای ۱۶ طرح امور عشایر استان اختصاص یافت.

زمان‌پور تصریح کرد: افزون‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای تعمیر مدرسه‌های آسیب‌دیده در پی وقوع سیل اختصاص یافت.

وی یادآور شد: ۴۵۷ میلیارد ریال شامل ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و ۱۶۷ میلیارد ریال اعتبار استانی برای جبران بخشی از خسارت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در سیلاب فروردین‌ماه سال گذشته اختصاص داده شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همچنین اعتبار مورد نیاز برای تأمین و جبران بخشی از خسارت‌های ناشی از این سیلاب در حوزه‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه‌ای استان پیش‌بینی شده است.

زمان‌پور گفت: تمامی طرح‌های مرتبط با جبران خسارت‌های ناشی از بارندگی و جاری شدن سیلاب فروردین‌ماه سال گذشته، تا تیرماه امسال اجرایی می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید