Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری:

رونمایی از اپلیکیشن منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری

به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و برای اولین بار در کشور، "اپلیکشن اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری" از سوی روابط عمومی این اداره کل طراحی و رونمایی شد.

رونمایی از اپلیکیشن منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مریم راهنورد مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در تشریح این خبر گفت: این نرم افزار با هدف افزایش آگاهی عمومی و حرکت به سمت الکترونیکی شدن خدمات( E-Government) با استفاده از تلفن‌های همراه، رایانه‌ها و اینترنت برای ارائه‌ خدمات عمومی به شهروندان طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه اپلیکیشن اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری قابلیت نصب بر روی گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید را داراست افزود: ارایه سیمای منابع طبیعی و آبخیزداری استان ، قوانین و مقررات مربوط به منابع طبیعی و واگذاری اراضی ملی،  پخش نمایش شامل مستندهای آبخیزداری، موشن گرافی ها، کلیپ اقدامات، ترانه ها، عکس حوضه های آبخیز و انتشارات از قبیل کتاب های آموزشی و بروشور های اطلاع رسانی  وهمچنین نمایش کل اخبار روزانه و سالانه ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری سراسر کشور از جمله قابلیت های این نرم افزار است.

راهنورد اضافه کرد: در بخشی دیگر از این نرم افزار امکان دسترسی به آدرس ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز برای کاربران فراهم شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید