Iranian Agriculture News Agency

فرماندار شهرستان کوهرنگ خبر داد

سیلاب، زمین‌های کشاورزی کوهرنگ را تخریب کرد

فرماندار کوهرنگ با اشاره به شدت گرفتن حجم سیلاب در این شهرستان، گفت: با وجود اینکه هنوز آسیبی به واحدهای مسکونی این شهرستان وارد نشده اما سیلاب زمین‌های کشاورزی را فرا گرفته و منجر به تخریب تاسیسات آن شده است.

سیلاب، زمین‌های کشاورزی کوهرنگ را تخریب کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، هوشنگ مصطفوی افزود: حجم سیلاب با گذشت ۲۴ ساعت از زمان آغاز بارش‌ها در شهرستان کوهرنگ، بیشتر شده است و همه شهرستان را فرا گرفته است.

وی میزان بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر این شهرستان را ۱۴۰ میلیمتر اعلام کرد و گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی میزان بارش‌ها در بخش بازفت به ۲۵۰ میلیمتر و در مرکز شهرکرد به ۲۰۰ میلیمتر می‎رسد.

مصطفوی از سقوط بهمن در گردنه لبد این شهرستان خبر داد و گفت: این موضوع برای ساعاتی تردد در این گردنه را غیرممکن کرد که با تلاش راهداران مشکل برطرف شده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ، ریزش کوه در محور بازفت به خوزستان را از دیگر حوادث این شهرستان اعلام کرد و گفت: این محور ریزش‌برداری شده و محدودیتی برای تردد وجود ندارد.

مصطفوی با بیان اینکه تمامی محورهای ارتباطی این شهرستان باز و تردد در آن امکانپذیر است، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش برف از نیمه‌های امشب، امکان اختلال در ترددها وجود دارد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند.

در پی وقوع سیلاب روز سه شنبه در شهرستان کوهرنگ، اهالی ۸ روستای این شهرستان خروج اضطرای داده شدند و در مکان امن ساکن شده‌اند.

شهرستان کوهرنگ از مناطق برف‌گیر استان چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بارش‌ها تا اواسط روز چهارشنبه در این استان تداوم دارد و برای شهرستان کوهرنگ بیش از ۲۰۰ میلیمتر بارش پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید