Iranian Agriculture News Agency

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بروجن خبر داد

برگزاری گردهمایی آموزشی تولید محصول سالم و گواهی‌شده

به مناسبت دهه فجر، واحد امور زنان روستایی اداره ترویج جهاد کشاورزی بروجن با همکاری بسیج فنی مهندسی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بروجن اقدام به برگزاری گردهمایی آموزشی "تولید محصول سالم " در محل مدیریت جهاد کشاورزی نمود که طی آن 35 نفر از زنان روستایی، تسهیلگران وکارشناسان شهرستان شرکت کردند.

برگزاری گردهمایی آموزشی تولید محصول سالم و گواهی‌شده

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت دهه فجر، واحد امور زنان روستایی اداره ترویج جهاد کشاورزی بروجن با همکاری بسیج فنی مهندسی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بروجن اقدام به برگزاری  گردهمایی آموزشی "تولید محصول سالم" در محل مدیریت جهاد کشاورزی کرد که طی آن 35 نفر از زنان روستایی، تسهیلگران وکارشناسان  شهرستان شرکت کردند.

در این کارگاه حسینی، مدیر شهرستان به لزوم توجه به تولید محصول سالم و استاندارد اشاره کرد. سپس همتی، کارشناس تغذیه مرکز بهداشت و درمان شهرستان بروجن به بیان مطالبی پیرامون تغذیه سالم و رعایت موارد بهداشتی در حفظ سلامت و امنیت غذایی پرداختند و در پایان مختاری، آموزش‌های لازم در زمینه برنامه مدیریت محصول سالم، آشنایی با محصول سالم، مضرات استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی و سموم دفع آفات، روش های تولید محصول سالم و گواهی شده ارائه کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید