Iranian Agriculture News Agency

همزمان با دهه فجر

برگزاری مسابقات قرآنی ویژه عشایر چهارمحال و بختیاری

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: جهاد کشاورزی هم‌زمان با دهه فجر اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی ویژه عشایر و روستاها می‌کند.

برگزاری مسابقات قرآنی ویژه عشایر چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهار محال و بختیاری،حجت الاسلام زمانی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران ؛ اظهار کرد: هم زمان با دهه فجر برنامه غبار روبی شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات قرآن ،( حفظ و مفاهیم ) در حوزه جهاد کشاورزی این استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزراری مسابقات قرآن ، ویژه عشایر و روستا ها می باشد تصریح کرد: تا کنون برای ورود به این مسابقات 100 نفر ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: قشرهای مختلف از دانش اموز تا دانشجو می توانند در این مسابقه شرکت داشته باشند.

وی با اذعان بر اینکه بعد از برگزاری مسابقه نفرات برتر به مرحله کشوری دست پیدا می کنند گفت: سال گذشته 15 نفر رتبه برتر را کسب کردند که برای مسابقه کشوری به مشهد مقدس اعزام شدند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه 19 بهمن ماه سالروز تجدید بیعت بختیاری ها با امام راحل بوده است اذعان داشت: این برنامه همه ساله برگزار می شود سال گذشته در کوهرنگ و امسال در شهرستان بروجن برنامه را برگزار خواهیم کرد.
 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید