Iranian Agriculture News Agency

اعلام برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان شهرکرد

به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اولین جلسه هماهنگی کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان شهرکرد برگزار شد.

اعلام برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان شهرکرد

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اولین جلسه هماهنگی کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان شهرکرد با حضور مدیر و معاون فنی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مسؤولین مراکز جهاد کشاورزی 5‌گانه شهرستان و دهیاران روستاهای حوزه عمل شهرستان شهرکرد برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان شایسته دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی است گفت: مهمترین برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان شهرکرد شامل برگزاری جشن مردمی در روستاهای حوزه عمل شهرستان با هماهنگی دهیاری‌ها و مراکز جهاد کشاورزی تابعه، اجرای برنامه‌های فرهنگی در روستاها، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا با عنوان مهمانی لاله‌ها، افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی شهرستان و حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن است.

فرهاد رفیعی به اهمیت، جایگاه و نقش مؤثر روستاها و عشایر در اقتصاد و رشد و پیشرفت کشور اشاره کرد و افزود: ایجاد نشاط انقلابی یکی از مهمترین وظایف و اهداف کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر است.

وی گفت: همگانی بودن جشن انقلاب شکوهمند اسلامی و نقش اساسی مردم مخصوصاً روستائیان و عشایر در به ثمر رسیدن انقلاب بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید