Iranian Agriculture News Agency

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کیار خبر داد

26میلیارد ریال غرامت سیل به کشاورزان شهرستان کیار پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار گفت: 26 میلیارد ریال غرامت سیل امسال در قالب کمک بلاعوض به کشاورزان شهرستان کیار پرداخت شد.

26میلیارد ریال غرامت سیل به کشاورزان شهرستان کیار پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار گفت :26 میلیارد ریال غرامت سیل  امسال در قالب کمک بلاعوض به کشاورزان شهرستان کیار پرداخت شد.

سعید داودی نیا با اشاره با اینکه شهرستان کیار بیشترین جذب اعتبارات در استان را داشت افزود:در خصوص سیل فروردین سال جاری  312 پرونده در سامانه سجاد ثبت و تایید نهایی شد تاکنون26 میلیارد ریال غرامت بلاعوض  و 8 میلیارد 900 میلیون ریال تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان بخش کشاورزی شهرستان پرداخت شده است.

وی گفت:44 میلیاردریال جهت بازسازی و بهسازی امور زیربنایی عمومی آسیب دیده تخصیص داده شد که در حال ثبت آمار و اطلاعات در سامانه مناقصات است.

داودی نیا ادامه داد : حدود10میلیارد ریال غرامت دیگر هم در دست بررسی و اقدامات لازم می باشد و همچنین مقرر است تسهیلات دیگری جهت امور زیربنایی و مستحدثات شیلات های آسیب دیده برنامه ریزی شود که بزودی این تسهیلات هم به واجدین شرایط پرداخت خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار تصریح کرد : حدود ۲۰۰۰ ساعت کارکرد بیل مکانیکی و سایر دستگاه ها هم بلافاصله بعد از بحران جهت بهسازی نقاط آسیب دیده در اراضی کشاورزی و مزارع پرورش ماهی اقدام شد و بیش از ۳۰۰۰ متر انواع لوله هم بین کشاورزان توزیع شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید