Iranian Agriculture News Agency

تلاش شبانه‌روزی برای تامین معیشت مردم از افتخارات جهادگران عرصه کشاورزی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: تلاش شبانه روزی برای تامین معیشت مردم را از افتخارات و اقدامات موثر جهادگران عرصه کشاورزی و در استمرار حماسه آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست.

تلاش شبانه‌روزی برای تامین معیشت مردم از افتخارات جهادگران عرصه کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در حاشیه مراسم جشن ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار در نمازخانه شهدا سازمان گفت:حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) اسوه ایثار و استقامت است؛ بانویی که با صبری سترگ و عظیم مصیبت‌ها و ناملایمات واقعه کربلا را تحمل کرد و ایشان ضمن حفظ و دفاع از ارزش‌های مقدس اسلامی با خطبه‌های آتشین و افشاگرانه در به ثمر رساندن اهداف شهدای قیام عاشورا نقش موثری داشتند.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد افزود:تقارن مبارک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ، امتداد مسیر صبر و استقامت و یادآور مجاهدت های آن پرستاران بزرگواری است که در سال‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، آمیزه‌ای از ایثار و استقامت را در سنگرهای جهاد و شهادت خلق کردند و نمادی بی بدیل از فداکاری آفریدند.

وی گفت :تلاش شبانه روزی برای تامین معیشت مردم را از افتخارات و اقدامات موثر جهادگران عرصه کشاورزی و در استمرار حماسه آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود عزت و اقتدار جمهوری اسلامی و تشیع در جهان را مرهون ولایت فقیه دانست و افزود: هر چه در بحث ولایت فقیه کار کنیم باز هم کم است.

وی دارابودن منابع زیرزمینی و روزمینی، موقعیت جغرافیایی مناسب، داشتن جمعیت جوان و نیروی انسانی فراوان، رسیدن به دستاوردهای مهم علمی و تکنولوژیکی و... را از ظرفیت‌های مهم نظام دانست و تاکید کرد: در گذشته وقتی آمریکا سرفه می‌کرد، حکومت عوض می‌شد، اما اکنون 5 ابرقدرت جهان نمی‌توانند به جمهوری اسلامی فشار بیاورند.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژادتصریح کرد : دشمنان تمام تلاش خود را به کار بردند که با ایجاد و حمایت گروه‌های تکفیری، حکومت سوریه و عراق را از بین ببرند، ولی امروز همین گروه‌های افراطی بلای جان کشورهای غربی شده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید