Iranian Agriculture News Agency

نظارت طرح های سامانه های نوین آبیاری اجرا شده و در حال اجرا در استان چهارمحال وبختیاری

بازدید میدانی کارشناسان دفتر مجری طرح سامانه های نوین آبیاری از طرح های سامانه های نوین آبیاری اجرا شده و در حال اجرا در استان است.

نظارت  طرح های سامانه های نوین آبیاری اجرا شده و در حال اجرا در استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال وبختیاری، غلامرضا ذاکری مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان از بازدید کارشناسان دفتر سامانه های نوین آبیاری و مشاور بازرس فنی این دفتر از طرح های سامانه های نوین آبیاری اجرا شده در سال های ۱۴۰۰ و سال جاری و طرح های در حال اجرا خبر داد.

وی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این بازرسی با هدف کنترل لوازم و تجهیزات استفاده شده در  طرح ها سامانه های نوین آبیاری در سطح استان انجام شده است.

ذاکری افزود:  در این بازدید میدانی عملکرد  بازرس فنی استان مورد بررسی قرار گرفت و از یکی از پروژه های نمونه برداری از لوله پلی اتیلن به منظور تعیین کیفیت لوله به عمل آمد. 

گفتنی است: آنچه که از نتایج بازدید و بررسی لوازم و تجهیزات فرایند بازرسی در استان مشاهده شد موید آن است که سیاست های دفتر سامانه های نوین آبیاری و کنترل فرایند لوازم و تجهیزات در استان به خوبی رعایت و طبق دستورالعمل ها نظام اجرایی توسعه روش های سامانه های نوین آبیاری بوده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید