Iranian Agriculture News Agency

ثبت آیین بزرگداشت روز جهانی خاک در سال ۲۰۲۲ در استان چهارمحال و بختیاری در وبسایت فائو

آیین بزرگداشت روز جهانی خاک در سال ۲۰۲۲ در استان چهارمحال و بختیاری، با پیگیری علی مرشدی عضو هیات علمی بخش تحقیقات خاک و آب مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری و دبیر استانی کمیته علمی روز جهانی خاک در وبسایت فائو به ثبت رسید.

ثبت آیین بزرگداشت روز جهانی خاک در سال ۲۰۲۲ در استان چهارمحال و بختیاری در وبسایت فائو

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال وبختیاری، موضوع بزرگداشت روز جهانی خاک در سال ۲۰۲۲، خاک، سر آغاز غذا است. روز جهانی خاک(World Soil Day)  آئین بزرگداشتی است که هر ساله از طرف سازمان خواربار جهانی (فائو) به منظور آگاهی‌رسانی در مورد اهمیت و لزوم حفاظت خاک، تامین‌کننده غذای بشر و میزبانی ۲۵ درصد از تنوع زیستی کره زمین برگزار می‌شود.

در طول سه هقته گذشته، نشست‌های متعددی با حضور شایسته تقدیر مسؤولین دستگاه‌های اجرائی، دانشگاه شهرکرد و کمیته‌های اجرائی، علمی، محتوا، اطلاع‌رسانی و تبلیغات برگزار گردیده تا به مانند سال‌های گذشته، آئین مورد اشاره به نحو مطلوب برگزار گردد.

آئین بزرگداشت روز جهانی خاک در استان در تاریخ شنبه 19 آذر ماه سال 1401 با حضور مسؤولین عالی‌رتبه استان، مدیران، کارشناسان، پژوهشگران و بهره‌برداران در محل سازمان جهاد کشاورزی خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید