Iranian Agriculture News Agency

آیین مراسم تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی بخش کشاورزی استان برگزار شد

آیین مراسم تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی بخش کشاورزی استان، با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان،رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مشاور رئیس سازمان و رئیس روابط عمومی وفعالان در عرصه روابط عمومی بخش کشاورزی، برگزارشد.

آیین مراسم تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی بخش کشاورزی استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در چهارمحال و بختیاری، دراین مراسم، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، با اشاره به، جایگاه و اهمیت بالای روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان، خدمات روابط عمومی را در شرایط حساس کنونی ارزشمند دانست.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی، با بیان این که در عصر ارتباطات قرار داریم و روابط عمومی زبان گویای هر نهادی است، افزود: انتظار می‌رود مجموعه روابط عمومی با همدلی و همراهی بیش از گذشته با برنامه‌ریزی بهتر و اجرای وظایف محوله به پیشرفت و موفقیت جهاد کشاورزی کمک کند.

همچنین در ادامه این مراسم برزگر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، گفت:نامگذاری سال جاری به نام تولید، دانش بنیان واشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)این وظیفه را بر دوش تلاش گران روابط عمومی می نهد تا به عنوان یکی از مهم ترین هدایت کنندگان فضای فکری جامعه برای تحقق این حماسه نزد افکار عمومی تلاش نمایند.

درپایان این مراسم از فعالان عرصه روابط عمومی دربخش کشاورزی تجلیل شد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید