Iranian Agriculture News Agency

تخریب ۲۶ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان سامان

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سامان از تخریب ۲۶ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستاهای دشتی، مارکده، یاسه چاه و صادق آباد از بخش زاینده رود و روستاهای شوراب صغیر و شوراب کبیر و شهر سامان از بخش مرکزی آزادسازی شد

تخریب ۲۶ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان سامان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،اعظم شیخ سامانی سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سامان از تخریب ۲۶ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستاهای دشتی، مارکده، یاسه چاه و صادق آباد از بخش زاینده رود و روستاهای شوراب صغیر و شوراب کبیر و شهر سامان از بخش مرکزی آزادسازی شد.

احسان محمدی کارشناس حقوقی امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: این اقدام شامل ۱۸ مورد اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی، ۶ مورد با حکم قطعی قضایی و ۲ مورد خوداجرایی تبصره ۲ در اراضی کشاورزی در بخش مرکزی و زاینده رود این شهرستان اجرایی شد.

محمدی از همه افرادی که قصد تغییر کاربری بر روی اراضی کشاورزی و باغات خود را دارند درخواست کرد در ابتدای امر با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در صورت داشتن شرایط و طی مراحل قانونی و  پس از اخذ مجوز اقدام به تغییر کاربری نمایند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

علی نصیری مسئول یگان حفاظت اداره امور اراضی شهرستان سامان در پایان با تاکید بر حفاظت از زمین های کشاورزی خاطرنشان کرد:  گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد هرگونه فعالیت غیرمجاز در اراضی شهرستان سامان است.

وی یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۳۱ با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی در راستای پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی راه اندازی شده و آماده دریافت هر اخبار و اطلاعات مردمی در این خصوص است.

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سامان در پایان خاطرنشان کرد: حفظ وحراست از باغات و اراضی کشاورزی جزو اولویت های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سامان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید