Iranian Agriculture News Agency

۹۰ درصد واحد‌های دامپروری بروجن از نعمت گاز بهره‌مند شدند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت :همزمان با هفته دولت و بهره برداری از خط لوله انشعاب گاز مجتمع دامپروری شهرستان بروجن، ۹۰ درصد واحد‌های دامپروری بروجن از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

۹۰ درصد واحد‌های دامپروری بروجن از نعمت گاز بهره‌مند شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،حسین برزگر  در حاشیه افتتاح طرح‌های کشاورزی به مناسبت هفته دولت از افتتاح ۴ پروژه کشاورزی در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: افتتاح ۲ واحد گلخانه، یک سردخانه۳ هزار تنی و توسعه سامانه آبیاری تحت فشار در گندمان طرح‌های کشاورزی شهرستان بروجن هستند که با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۹۰ نفر شامل ۳۰ نفر مستقیم و ۶۰ نفر غیرمستقیم به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: پروژه گازرسانی به دامپروری ۹۷ هکتاری بروجن در قالب ۱۶۷ واحد شامل ۴۴ واحد پرواری گوساله و ۶۵ واحد پرواری بره یکی از این طرح‌ها بود.

برزگر بیان کرد: این پروژه با مشارکت شرکت گاز استان، جهاد کشاورزی و مردم انجام شد.

وی ادامه داد: شرکت گاز مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، مردم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و جهاد کشاورزی ۴۰۰ میلیون تومان به این پروژه کمک کردند تا ۹۰ درصد واحد‌های دامپروری بروجن از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

برزگر اظهار داشت: این پروژه مطالبه ۱۵ ساله مردم بروجن بود که بالاخره با همکاری دستگاه‌ها به مرحله افتتاح رسید.

وی گفت: امروز فاز اول گلخانه‌ای به مساحت ۹ هزار و ۸۰۰ متر مربع با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز افتتاح شد.

برزگر بیان کرد: در این واحد سردخانه‌ای با ظرفیت یک‌هزار تن ذخیره‌سازی و انبارداری وجود دارد که برای ۱۲ نفر اشتغالزایی می‌کند و قرار است تا ۵۴ هزار مترمربع توسعه یابد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید