Iranian Agriculture News Agency

برزگر اعلام کرد :

۱۵۰ هزار میلیارد ریال ارزش تولیدات سالانه کشاورزی چهارمحال و بختیاری

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵ درصد زمین‌های استان به حوزه کشاورزی اختصاص دارد و ارزش تولیدات سالانه کشاورزی استان در بخش‌های مختلف ۱۵۰ هزار میلیارد ریال است.

 ۱۵۰ هزار میلیارد ریال ارزش تولیدات سالانه کشاورزی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری،همزمان با سومین روز از هفته دولت ۶۷ طرح کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم برای ۲ هزار و ۵۴۰ نفر روز جمعه با حضور استاندار بهره‌برداری شد.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه و نقش کشاورزی در توسعه و ایجاد اشتغال، گفت:طی یک‌ سال دولت سیزدهم ۱۳۰ طرح با بیش از یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه کشاورزی افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، حسین برزگر روز جمعه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان شهرکرد و پروژه‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ۱۵ درصد زمین‌های استان به حوزه کشاورزی اختصاص دارد و ارزش تولیدات سالانه کشاورزی استان در بخش‌های مختلف ۱۵۰ هزار میلیارد ریال است.

وی اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها را باعث ایجاد عدالت در حوزه کشاورزی دانست و یادآور شد: این اقدام باعث عدالت در توزیع یارانه‌های حوزه تولید شد.

برزگر با اشاره به پایین بودن نرخ سرمایه‌گذاری حوزه کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برای رسیدن به نرخ ۶ درصدی در حوزه کشاورزی علاوه بر اعتبارات دولتی سالانه به ۳۰ هزار تا ۵۰ هزار میلیارد ریال منابع غیردولتی نیاز است.

در این آیین از نمونه های بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری و یاری رسانان آب شرب به مردم شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری ،خانواده معظم شهدا ،مدیران دستگاه های اجرایی ،کارکنان ادارات تقدیر ،تشکر و تجلیل بعمل آمد

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید