Iranian Agriculture News Agency

تجهیز 545 نانوایی به کارتخوان هوشمند در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۸۱۳ نانوایی درجه ‌یک و دو موجود در استان تاکنون ۵۴۵ نانوایی معادل ۶۷ درصد، با نصب کارت خوان هوشمند به شبکه رصد و توزیع عادلانه‌ یارانه‌ها متصل شدند.

تجهیز 545 نانوایی به کارتخوان هوشمند در چهارمحال و بختیاری

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، نعمت‌الله تقی‌زاده گفت: با اتصال کامل نانوایی‌ها به این شبکه امکان رصد میزان فروش و جلوگیری از عرضه آرد خارج از شبکه بیش از پیش فراهم می‌شود.

به گفته وی، اجرای طرح شبکه یکپارچه رصد و توزیع عادلانه یارانه‌ها با نصب کارت‌خوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها از یک ماه قبل در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است که روند اتصال تمامی نانوایی‌ها استان در این شبکه همچنان ادامه دارد.

تقی‌زاده تصریح کرد: با اجرای این طرح امکان رصد میزان فروش نان در تمامی نانوایی‌ها فراهم شده و با جلوگیری از عرضه آرد خارج از شبکه توزیع، امید می‌رود کیفیت نان تولیدی نیز افزایش یابد.

تقی‌زاده همچنین از راه‌اندازی ۲ نوع فرآیند جدید برای خریداری نان در استان خبر داد و یادآور شد: بانک سپه به عنوان بانک عامل در اجرای طرح شبکه یکپارچه رصد و توزیع عادلانه یارانه‌ها، اپلیکیشنی با نام بیت را راه‌اندازی کرده است که عموم مردم می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن و یک کد دستوری جدید که به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود، از طریق تلفن همراه اقدام به خریداری نان و پرداخت مبلغ آن نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید