Iranian Agriculture News Agency

سردار لاله زار :

امروزنیازمند اعتقاد و روحیه سال های انقلاب هستیم

فرمانده قرارگاه نوح نبی ستاد پشتیبانی رزمی- مهندسی جنگ جهادسازندگی گفت: تلاش شد با استفاده از درایت و محور عظیم اعتقادی روند جنگ تحمیلی تغییر پیدا کند، برای مبارزه با دشمن پیدا و پنهان در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی، امروز نیازمند اعتقاد و روحیه سال‌های ۵۷ و ۵۸ هستیم.

امروزنیازمند اعتقاد و روحیه سال های انقلاب هستیم

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،سردار محمد لاله‌زار ۱۲ تیرماه در یادواره شهیدان سنگر ساز بی‌سنگر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاریخ کشور ایران سراسر افتخار است، اظهار کرد: کشور ایران همواره مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است، در طول ۵۰۰ سال گذشته، جنگ‌های مختلفی علیه ایران صورت گرفت، اما در هیچ کدام از جنگ‌ها مانند دفاع مقدس شاهد ائتلاف دشمنان علیه جمهوری اسلامی نبودیم.

فرمانده قرارگاه نوح نبی ستاد پشتیبانی رزمی- مهندسی جنگ جهادسازندگی بیان کرد: جهادسازندگی به فرمان امام خمینی(ره) به‌منظور ایجاد عمران و آبادانی در کشور تشکیل شد، اهمیت سازندگی کشور بعد از رژیم پهلوی اهمیت بالایی داشت، باید خدمات نظام جمهوری اسلامی برای مردم تببین شود تا مردم از تاریخ معاصر کشور بی‌اطلاع نباشد.

وی با تاکید بر اینکه فرمان تشکیل جهادسازندگی دشمن را به وحشت انداخت، گفت: اقدامات جهادسازندگی در عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم محسوس است، دشمنان نیروهای جهادگر از جهادسازندگی را به شهادت می‌رسانند تا اقدامات عمرانی صورت نگیرد.

لاله‌زار با بیان اینکه صدام به‌دنبال تجزیه ایران بود، گفت: باید تاریخ کشورمان مرور شود، اگر این اقدام صورت نگیرد، محکوم به شکست هستیم، آفتاب زیر ابر پنهان نمی‌ماند، دشمنان داخلی و خارجی درصدد ضربه زدن به کشور در جنگ تحمیلی بودند، اما سپاه و جهادسازندگی محور هماهنگی، برنامه‌ریزی و جذب نیروهای مردمی بودند.

فرمانده قرارگاه نوح نبی ستاد پشتیبانی رزمی- مهندسی جنگ جهادسازندگی افزود: سازمان جهادسازندگی ابزار مهندسی خود را در جنگ تحمیلی به میدان آورد و سینه خود را سپر کرد تا رزمندگان بتوانند از کشور دفاع کنند.

وی با بیان اینکه سلاح‌های در اختیار رزمندگان جهادسازندگی از رده خارج بودند، توضیح داد: اما تلاش شد با استفاده از درایت و محور عظیم اعتقادی روند جنگ را تغییر پیدا کند، برای مبارزه با دشمن پیدا و پنهان در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی،  امروز  نیازمند اعتقاد و روحیه سال‌های ۵۷ و ۵۸ هستیم.

لاله‌زار در پایان تاکید کرد: توطئه‌های دشمنان به پایان نرسیده است، باید با روحیه جهادی، انقلابی و سپاهی به جنگ دشمنان برویم و از اعتقادات خود دفاع کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید