Iranian Agriculture News Agency

حضور میدانی معاونین استاندار در بازار چهارمحال و بختیاری

معاونان استاندار چهارمحال و بختیاری روز شنبه از نزدیک و به صورت میدانی از روند عرضه کالاهای اساسی در فروشگاه‌های سطح شهرکرد دیدن کردند و این روند را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

حضور میدانی معاونین استاندار در بازار چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، معاونان استاندار چهارمحال و بختیاری روز شنبه از نزدیک و به صورت میدانی از روند عرضه کالاهای اساسی در فروشگاه‌های سطح شهرکرد دیدن کردند و این روند را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر شهرکرد گفت: تمامی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تامین شده است و در این زمینه کمبودی وجودی نخواهد داشت.

محسن حسین‌ میرزایی افزود: با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط تنظیم بازار استان، از شهرستان‌های بازدید شد و با رصد مستمر و برگزاری جلسات تنظیم بازار، تامین کالای اساسی به فور در چهارمحال و بختیاری تامین شده است که با قیمت جدید در اختیار مردم قرار گرفته است.

به گفته وی، اطیمنان خاطر به مردم شریف و نجیب چهارمحال و بختیاری داده می‌شود که هیچ‌گونه کمبود کالای در این استان وجود نخواهد داشت.

معاونان استاندار چهارمحال و بختیاری روند عرضه کالا در فروشگاه‌ها بررسی کردند.

مدیران اقتصادی و تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، معاونان امور اقتصادی و سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار را در این بازدید همراهی کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید