Iranian Agriculture News Agency

منزوی اعلام کرد :

وفور کالاهای اساسی در چهارمحال و بختیاری

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر تمامی ذخایر کالاهای اساسی و اقلام ضروری همچون ماکارونی و روغن در استان تکمیل است و فردا به صورت گسترده با قیمت جدید توزیع می‌شود.

وفور کالاهای اساسی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، محمد کاظم منزوی گفت: در حال حاضر تمامی ذخایر استراتژیک کالاهای اساسی از جمله شکر، آرد، برنج، روغن، مرغ و ... در استان تکمیل است و هیچ مشکلی برای تأمین این نوع کالاها وجود ندارد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به محموله‌های از قبل خریداری شده، فردا و پس‌فردا تمامی کالاهای اساسی و کالاهای پُرمصرفی همچون ماکارونی با قیمت جدید در اختیار بنک‌داران قرار خواهد گرفت و در استان هیچ مشکلی برای تامین هیچ نوع کالایی وجود نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد ما در هفته جاری وجود تمامی اقلام در کوچک‌ترین مغازه‌های فروش موادغذایی در شهرها و روستاهای استان است و برای اجرای کامل طرح جدید دولت تدابیر لازم اندیشیده شده و کالاهای ضروری از قبل تهیه و فردا و پس‌فردا توزیع می‌شود.

منزوی خاطرنشان کرد: دلیل خالی شدن قفسه‌ها در فروشگاه‌ها صرفا تغییر قیمت بوده است و روال عادی توزیع کالاها از فردا در استان برقرار می‌شود.

وی با اشاره به آزاد شدن حق برداشت یارانه‌ تاکید کرد: این طرح به نفع طبقات ضعیف جامعه است و ما به تفاوت ارز ترجیحی به طور مستقیم در جیب خود مردم خواهد رفت، نه واسطه‌ها لذا از همه شهروندان خواهشمندیم در اجرای این طرح همراهی و همکاری کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید