Iranian Agriculture News Agency

تامین کالاهای اساسی مردم چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان

معاون توسعه بازگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تمهیدات صورت گرفته برای ماه مبارک رمضان هیچ گونه کمبودی در استان چهارمحال و بختیاری پیرامون کالاهای اساسی وجود نخواهد داشت.

تامین کالاهای اساسی مردم چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، خالد طاهری، معاون سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مانور مشترک طرح تشدید نظارت بر بازار برای بازرسی، نظارت و برقراری آرامش بازار در آستانه ماه مبارک رمضان در سراسر استان آغاز می‌شود این طرح با هدف تنظیم بازار محصولات کشاورزی صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: در این طرح 350 تن شکر خانوار و 400 تن شکر صنف و صنعت توریع می‌شود، 882 تن روغن و 900 تن برنج نیز در بازار توزیع می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از صبح امروز تا کنون 85 تن مرغ گرم و 35 تن مرغ منجمد و 1 تن گوشت منجمد توزیع شده است‌.

وی با اشاره به ساعات کار نانوایان در ایام ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: نانوایان از ساعت 9 صبح تا 12 و 30 ظهر و 16 تا 20 و 30 در ماه مبارک رمضان موظف به پخت نان هستند.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: با تمهیدات صورت گرفته برای ماه مبارک رمضان هیچ گونه کمبودی در استان چهارمحال و بختیاری پیرامون کالاهای اساسی از جمله مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر و روغن وجود نخواهد داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید