Iranian Agriculture News Agency

اجرای طرح تشدید نظارتهای بهداشتی در چهارمحال و بختیاری

طرح تشدید فعالیت های اکیپ های نظارت بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان با هدف افزایش نظارت بر تولید و عرضه فراورده های خام دامی در سطح کشتارگاههای دام و طیور، فروشگاههای عرضه، فروشگاههای زنجیره ای و ...با دستور رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور و مدیرکل دامپزشکی استان صبح امروز در سراسر استان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح تشدید نظارتهای بهداشتی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اکیپ های بازرسی بهداشتی دامپزشکی در شهرستانهای ده گانه استان و با هماهنگی و همکاری با سایر دستگاههای متولی، نظیر شبکه بهداشت، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و ... به منظور تأمین بهداشت و امنیت غذایی مردم استان به صورت تمام وقت در خدمت همشهریان محترم خواهند بود.

دبیر کارگروه ساماندهی کشتارگاههای استان افزود: این طرح به صورت سراسری در کل کشور و همزمان در استان چهارمحال و بختیاری از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

اسدی اظهار امیدواری کرد: با تشدید نظارتهای بهداشتی در سطح استان توسط بازرسان اداره کل دامپزشکی استان، امنیت غذایی و بهداشت فراورده های خام دامی برای مردم تضمین گردد. دکتر اسدی از همشهریان محترم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در فراورده های خام دامی نظیر مرغ، گوشت قرمز، ماهی و تخم مرغ، مراتب را با نزدیکترین شبکه دامپزشکی استان در میان گذاشته یا از طریق شماره تلفن های ۱۵۱۲ در سراسر استان موارد تخلف را به اطلاع بازرسان دامپزشکی استان برسانند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید