Iranian Agriculture News Agency

آل مومن خبر داد :

ذخیره سازی 400 تن مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری گفت: جهت حمایت از تولید ایرانی، مرغ با نژاد آرین از مرغداران خریداری و پس از انجماد ذخیره‌سازی می‌شود، در حال حاضر موجودی مرغ منجد در استان ۴۰۰ تن است.

ذخیره سازی 400 تن مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، بهروز آل مومن در خصوص عرضه گوشت مرغ منجمد در بازار چهارمحال و بخیتاری به‌منظور تنظیم بازار، اظهار کرد: سهمیه‌ای در سامانه بازرگام به استان اختصاص پیدا کرده است و در صورت لزوم برای توزیع اطلاع‌رسانی خواهد شد، مرغ گرم در حال حاضر با قیمت ۲۸ هزار و ۷۵۰ تومان در بازار استات عرضه می‌شود که پایین‌تر از قیمت مصوب است.

رئیس شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرآیند خرید مرغ مازاد از مرغداران استان و انجماد آن، توضیح داد: جهت حمایت از تولید ایرانی، مرغ با نژاد آرین از مرغداران خریداری و پس از انجماد ذخیره‌سازی می‌شود، در حال حاضر موجودی مرغ منجد در استان ۴۰۰ تن است.

وی با بیان اینکه میزان جوجه‌ریزی در چهارمحال و بختیاری مطلوب است، گفت: برای ایام پایانی سال با کمبود مرغ گرم مواجه نخواهیم شد، در صورت کمبود مرغ منجمد در بازار تزریق خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید