Iranian Agriculture News Agency

پرداخت بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در شهرستان کیار

مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کیار گفت :از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون در این شهرستان جذب شده است.

پرداخت بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در شهرستان کیار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی شهرستان کیار اعلام کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲۰۰ فقره پرونده خرید تجهیزات و ادوات کشاورزی از طریق خط اعتباری شماره ۹ مکانیزاسیون به بانک های عامل این شهرستان ارسال شده است.

علی قربانی  گفت: اعتبار معرفی شده در قالب این تعداد پرونده ، بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان بوده است که خوشبختانه تاکنون بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان از این مقدار جذب شده است که در مقایسه با سال گذشته پیشرفت چشمگیری را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: علیرغم پیشرفت قابل توجه در پرداخت این رقم از اعتبارات به متقاضیان، متاسفانه کمبود و اتمام اعتبارات این خط موجب بلاتکلیف ماندن بخشی از پرونده های متقاضیان این نوع تسهیلات در بانک کشاورزی شده است که امیدواریم با تزریق اعتبارات جدید در فرصت باقیمانده تا انتهای سال بخش دیگری از تجهیزات مورد نیاز زارعین و باغداران شهرستان تامین شود.

مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی شهرستان کیار اعلام کرد، برنامه ما برای فرصت باقیمانده تا انتهای سال، اولویت بندی پرونده ها با بانک کشاورزی برای پرداخت تجهیزاتی است که با توجه به ظرفیت های شهرستان،  عامه المنفعه تر بوده و ضمنا نیاز به آنها نیز فوری تر است

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید