Iranian Agriculture News Agency

احمدزاده خبر داد :

قلع و قمع ۲ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان با اشاره به تخریب ۲ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی باغی شهرستان سامان گفت: اجرای تخریب با حکم قضایی و توسط اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی و در حضور نیروی انتظامی صورت گرفته است.

قلع و قمع ۲ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، یزدان احمد زاده  اظهار داشت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی غیر مجاز یکی از مشکلات مهم در باغات شهرستان سامان است که این کار سالیانه بخش عمده‌ای از زمین‌های کشاورزی را از چرخه تولید خارج می‌کند.

احمدزاده تصریح کرد: در راستای اجرای این احکام قضایی ۱۸۰ مترمربع بنای غیرمجاز در روستای ایلبگی و روستای چم زین در بخش مرکزی که شامل آلاچیق، اتاقک و محوطه سازی بود قلع و قمع  و وضعیت عرصه های کشاورزی به حالت اولیه و عادی خود برگشت.

همچنین مینا رحیمی مسئول اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سامان در خاتمه با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، از شهروندان شهرستان سامان درخواست کرد ضمن درک اهمیت موضوع حیاتی تأمین غذای مردم، نسبت به عملکرد سودجویان هشیار بوده و از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، کارشناسان زحمتکش مدیریت جهاد کشاورزی را در حراست و پاسداری از باغات و اراضی کشاورزی که سرمایه‌های تجدیدناپذیر ملی هستند همراهی کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید