Iranian Agriculture News Agency

رفیعی اعلام کرد :

برگزاری ۲۳ دوره مهارتی ملی و استانی در شهرستان شهرکرد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد با بیان اینکه افزایش مهارت گامی مؤثر در ایجاد اشتغال‌زایی است گفت : اداره آموزش و ترویج شهرستان شهرکرد در سال جاری اقدام به برگزاری ۲۳ دوره مهارتی ملی و استانی به صورت حضوری و مجازی در زیر بخش‌های مختلف زراعت، باغبانی، صنایع تبدیلی، آب و خاک، امور دام، مکانیزاسیون و ... کرده است.

برگزاری ۲۳ دوره مهارتی ملی و استانی در شهرستان شهرکرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد از آموزش هزار نفر- روز از بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان در دوره‌های مهارتی در سال جاری خبر داد.

فرهاد رفیعی افزایش مهارت را گامی مؤثر در ایجاد اشتغال‌زایی برشمرد و افزود: اداره آموزش و ترویج شهرستان شهرکرد در سال جاری اقدام به برگزاری ۲۳ دوره مهارتی ملی و استانی به صورت حضوری و مجازی در زیر بخش‌های مختلف زراعت، باغبانی، صنایع تبدیلی، آب و خاک، امور دام، مکانیزاسیون و ... کرده است.

 وی گفت: در این دوره‌ها حدود هزار نفر- روز از فعالان عرصه نظام نوین ترویج، زنان روستایی، متقاضیان ایجاد کسب و کار و دریافت تسهیلات، کشاورزان پیشرو، تسهیلگران و مددکاران به منظور بهبود و ارتقاء مهارت فنی و ایجاد مهارتهای جدید شرکت کردند.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد خاطر نشان کرد: آموزشهای مهارتی از اثربخش‌ترین آموزشهای غیر رسمی محسوب می‌شوند که اغلب در عرصه و پهنه کشاورزی و در جریان واقعی کار تحقق می‌یابند و منجر به تربیت نیروی انسانی ماهر، نیمه ماهر و کارآفرین در بخش بر اساس استانداردهای شغلی شده و فراگیر در پایان دوره، گواهی آموزش مهارتی دریافت می‌کند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید