Iranian Agriculture News Agency

تفکر شهید سلیمانی یک مکتب برای جوانان کشور است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری تفکر حاج قاسم را یک مکتب برای نسل جوان و پیشبرد اهداف کشور عنوان کرد و گفت :جوانان باید برای موفقیت از این مکتب الگو بگیرند.

تفکر شهید سلیمانی یک مکتب برای جوانان کشور است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری ،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در آیین رو نمایی و نامگذاری سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان به نام شهید حاج قاسم سلیمانی تفکر حاج قاسم را یک مکتب برای نسل جوان و پیشبرد اهداف کشور عنوان کرد  و گفت :جوانان باید برای موفقیت از این مکتب الگو بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله زمانی گفت :امروز محبوبیت بی بدیل این مجاهد فی سبیل‌الله در بین ملت های آزاده جهان به حدی است که باید اذعان داشت که حاج قاسم قبل از اینکه فاتح میدان‌ها شود، قلب‌ها را فتح کرده بود.

زمانی گفت :سردار دلها،  شهید پاکی، خلوص نیت و ولایت مداری است و امروز جوانان باید از مکتب حاج قاسم درس بگیرند.

وی ادامه داد :سردار دلها و محبوب قلب میلیون ها انسان آزاده با گفتار، منش و کردار خود بنیانگذار یک مکتب پویا شد که امروز به گنجینه ارزشمندی برای عصر حاضر مبدل شده و باید این گفتمان و منش به طور خاص به نسل های بعدی معرفی و منتقل شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد :مکتب شهید سلیمانی باید به عنوان یک الگو به جامعه معرفی شود و این امر مستلزم داشتن دبیرخانه ای علمی، معتقد و دارای سنخیت با این شهید عزیز است که به خوبی بتواند فرهنگ شهید سلیمانی را در جامعه تبیین کند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید