Iranian Agriculture News Agency

ابراهیمی اعلام کرد :

فعالیت 60 اکیپ بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در چهارمحال و بختیاری

رییس سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز رزمایش نظارت بر بازار کالاهای اساسی در استان گفت : 60 اکیپ بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند.

فعالیت 60 اکیپ بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، عطاءالله ابراهیمی  رییس سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری مانور بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بر اساس قانون انتزاع همه زنجیره از تولید تا مصرف به جهادکشاورزی واگذار شده است، افزود: اجرای این طرح با همکاری ۶۰ گروه بارزسی و نظارت با همکاری بسیج، تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و جهاد کشاورزی با رمز یا زهرا(س) آغاز شده است.

وی گفت: در این مانور نظارت بر قیمت کالاهای اساسی بخش کشاروزی انجام می شود و گروه‌های بازرسی برای نظارت بر قیمت کالا قیمت کالاها و محصولات کشاورزی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

ابراهیمی افزود:  نیروهای بسیجی برای شرکت در دوره های نظارتی و آموزشی به جهاد کشاورزی استان معرفی شدند تا آموزشهای لازم را فرا گیرند.

وی با اشاره بر اینکه کالاهای اساسی و ضروری در استان به اندازه کافی وجود دارد و ذخیره سازی نیز انجام شده است، گفت: رعایت قیمت‌های مصوب در بخش کالاهای اساسی از وظایف و رسالت اصناف است و از امروز نظارت بر این فرآیند به شکل اجرایی آغاز شده است.

به گفته وی، سازمان جهادکشاورزی با در اختیار داشتن اطلاعات بخش تولید، عرضه و هماهنگی هر چه بیشتر بین این بخش‌ها، حمایت‌های لازم را از محصولات کشاورزی بر اساس بازار مصرف انجام می دهد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید